Autorespondery występują w wielu różnych elektronicznych skrzynkach pocztowych. Ich podstawowym zadaniem jest automatyczne wysyłanie odpowiedzi na maile. Przydaje się to m.in. w sytuacji, gdy z powodu nadmiaru wiadomości przychodzących trzeba wydłużyć dostępny czas na odpowiedzenie na nie wszystkie.
Współcześnie coraz częściej komunikujemy się ze sobą za pomocą maili lub internetowych komunikatorów. Niestety, mnóstwo osób ma problem ze zwrotami grzecznościowymi, zarówno w tradycyjnych listach, jak i w mailach.
Coraz częściej pracownicy firm, oprócz podstawowego wynagrodzenia, mogą liczyć na takie dodatki jak: służbowy telefon, komputer, samochód. W jaki sposób powinniśmy korzystać ze „służbowych dodatków”, by nikt nie posądził nas o nadużycie? W jaki sposób szef może kontrolować pracownika? Czy pracodawca ma prawo zwolnić pracownika, kiedy ten wysyła prywatne maile ze służbowej skrzynki? Zapytaliśmy o to Miłosza Brzezińskiego, konsultanta biznesowego oraz Jakuba Wezgraja, radcę prawnego, eksperta w dziedzinie prawa pracy.