Reklamy z lat 90. ubiegłego wieku bardzo się różnią od tych, które możemy oglądać obecnie. Wydają się mniej dynamiczne, prostsze, a czasami niedopracowane graficznie. W jakiej technologii powstawały? Kto je tworzył? Zapytaliśmy w Dzień Dobry TVN: współprowadzącą agencję reprezentującą twarze mediów Agatę Jakóbczak i właściciela agencji aktorskiej Jerzego Gudejko.
Zazwyczaj stoi w cieniu gwiazd, dla to od niego w dużej mierze zależy ich sukces. Jest dla swoich podopiecznych psychologiem, organizatorem, negocjatorem i przyjacielem. O blaskach i cieniach pracy agenta gwiazd rozmawialiśmy w Dzień Dobry TVN z właścicielką agencji modelek Lucyną Szymańską, producentem teatralnym i właścicielem agencji aktorskiej Jerzym Gudejko oraz dziennikarzem Robertem Kozyrą.
W Wielkiej Brytanii powstała agencja statystów i modeli specjalizująca się w zatrudnianiu do reklam i filmów ludzi o wątpliwej urodzie, ale przede wszystkim charakterystycznych. W Polsce nie ma podobnej agencji, co nie znaczy, że w naszym show-biznesie nie ma charakterystycznych aktorów. Są. Należą do nich aktorzy Sławomir Sulej i Krzysztof Kiersznowski. Jak sobie radzą na polskim rynku? Czy oryginalność bardziej zapisuje się w pamięci? O zapotrzebowaniu w Polsce na charakterystycznych aktorów zapytaliśmy właściciela agencji aktorów i epizodystów Jerzego Gudejko. Panów gościliśmy w Dzień Dobry TVN.