Klienci naciągacze. Jak się przed nimi bronić?

W pewnym salonie piękności klientka poprosiła o zagęszczenie i przedłużenie rzęs. Po wykonaniu usługi uznała, że nie jest z niej zadowolona i zażądała obniżenia ceny. Nie brała przy tym pod uwagę żadnych innych form rekompensaty, które proponowała kosmetyczki, czyli ściągnięcie założonych rzęs albo ich poprawienie. Jedyne na co się godziła, to pozostawienie przedłużonych rzęs i zmniejszenie ceny za wykonaną usługę. Sprawa zakończyła się interwencją policji w salonie. Okazuje się jednak, że nie jest to odosobniony przypadek. Do Dzień Dobry TVN zaprosiliśmy fryzjerkę i stylistkę Żanetę Pawlak, aby powiedziała, co robi, aby uniknąć podobnych sytuacji. Obok niej na kanapie usiadła adwokat Eliza Kuna. Zapytaliśmy ją, w jakich przypadkach klient ma prawo odstąpić od zapłaty za usługę.

Autor: Redakcja Dzień Dobry TVN

podziel się:

Pozostałe wiadomości