Zobacz też: Zainteresowania CV – co wpisać? Podajemy przykładowe, ciekawe zainteresowania do CV >>>
Z naszymi gośćmi: Agnieszką Korach, która prowadzi szkolenia dla recepcjonistek, pracownikami recepcji - Barbarą Jankowską i Sandrą Pietruchą oraz coachem Miłoszem Brzezińskim rozmawialiśmy o tym, jakie cechy są ważne u pracownika recepcji .
Zobacz też: O co warto zapytać na rozmowie kwalifikacyjnej, a jakich pytań lepiej unikać? >>>
Jakimi cechami powinna się charakteryzować osoba pracująca na recepcji?
Trzeba być bardzo cierpliwym, wyrozumiałym. Przyjeżdżają do nas goście z całego świata, z różnych krajów, mają różne religie i kulturę. Trzeba się dostosować do ich potrzeb.
Zobacz też: LinkedIn – co to jest i jak z niego korzystać? >>>
Jakie zadania spełnia recepcja i jakie potrzeby realizuje?
Miłosz Brzeziński:
Ludzie przede wszystkim chcą być mile widziani i to trzeba zagwarantować i chcą, kogoś obchodzić. Spodziewamy się tego, że ktoś się nami zajmie. Musi być świetnie zorganizowana. Do recepcji się przychodzi i wszystkiego wymaga się na już.
Jakie cechy powinien mieć kandydat do pracy w recepcji i czego można się nauczyć na szkoleniu?
Agnieszka Korach:
Jest takie mniemanie, że każdy może pracować na recepcji, ale to nie jest prawda. Przede wszystkim ważne jest to, żeby taka osoba była bardzo komunikatywna, otwarta, wspierająca.
Autor: Redakcja Dzień Dobry TVN
podziel się: