Turyści po urlopie chętnie dzielą się w sieci opinią o danym miejscu. Komentują m.in. stan czystości w pokojach, wykwalifikowanie i serdeczność obsługi czy jakość podawanych posiłków. A co o gościach myślą gospodarze hoteli i pensjonatów? Jak się okazuje, klienci potrafią pozostawić po sobie prawdziwą demolkę. O tym, jak się zachowują, co najczęściej kradną i jakie szkody wyrządzają, opowiedział w Dzień Dobry TVN inspektor hotelowy Karol Weber.
Szkolenie z umiejętności radzenia sobie ze stresem dla pracowników służby więziennej - jak donosi "Rzeczpospolita" - zakończyło się demolką trzech pomieszczeń. O komentarz w studiu Dzień Dobry TVN poprosiliśmy coacha biznesu Miłosza Brzezińskiego. Dlaczego podczas szkoleń i wyjazdów integracyjnych ich uczestnikom często puszczają przysłowiowe hamulce? Jak powinniśmy się zachowywać podczas delegacji?
Koniec z Dzień Dobry TVN! Wpadły do nas "trzy wesołe plemniczki" - Prokop, Wellman i Jędrzejak - by trochę narozrabiać. Zobaczcie, co zrobili i jak bardzo zdemolowali studio Dzień Dobry TVN. Czy da się je odbudować? Może być ciężko...
W trakcie podróży samolotem, pociągiem czy autokarem wiele osób zachowuje się obrzydliwie. Zostawiają po sobie - oględnie mówiąc - nieporządek w toalecie, rozpychają się na siedzeniach, nokautując przy tym łokciami osoby obok, pałaszują jedzenie o wątpliwym aromacie, który wykręca nosy współpasażerów. Co robią jeszcze? O tym dziennikarz Dzień Dobry TVN Filip Chajzer. Sam też miał pewną przygodę w pendolino.