własna marka

    własna marka

    Stabilna i silna marka to zapewne marzenie każdego przedsiębiorcy. Budowanie takiej pozycji to dość długotrwały proces, jednak każda, nawet mała lokalna firma, może stać się rozpoznawalna. Choć dziś słowa Coca-Cola od razu kojarzą się ze słodkim, gazowanym, brązowym napojem, to mało kto wie, że firma w pierwszym roku swojej działalności sprzedała zaledwie kilkadziesiąt butelek produktu. Ugruntowana pozycja na rynku zachęca klientów o wiele bardziej, niż marka, której nikt nie kojarzy. Skuteczny e-marketing to z pewnością jeden z głównych czynników budujących świadomość marki.

    Julia Wieniawa nie przestaje zaskakiwać. Aktorka i piosenkarka zadebiutowała ze swoją marką i momentalnie podgrzała atmosferę w mediach. Po sukcesie linii kosmetyków, postanowiła bowiem stworzyć serię ubrań sportowych. Skąd ten pomysł? Opowiedziała w rozmowie z ekspertką ds. mody serwisu dziendobry.tvn.pl, Sabiną Ziębą.

    Praca na etacie daje nam finansową stabilizację i poczucie bezpieczeństwa. Jednak wiele osób rezygnuje z tego świadomie, by otworzyć własną firmę. Jak rzucić etat i przejść na swoje? Jakie są plusy, a jakie minusy prowadzenia biznesu? Porozmawialiśmy na ten temat z praktykiem, Marcinem Iwuciem, który prowadzi bloga o finansach osobistych.

    Cykl "Kobiecy biznes" w Dzień Dobry TVN, przedstawiający historie kobiet, które odważyły się na prowadzenie własnej działalności, jest z nami już pięć lat. W tym czasie niektóre z pań z ciekawego pomysłu stworzyły bardzo dobrze prosperujące firmy. Jak sobie obecnie radzą? Jaki jest ich przepis na sukces? I co radzą innym początkującym w biznesie kobietom?