Akcja #RazemŁatwiej
Wiele firm pracuje obecnie zdalnie. Przejście w ten tryb wiąże się jednak z wieloma problemami, którym należy sprostać. A to nie zawsze jest łatwe.
Największym wyzwaniem jest konieczność błyskawicznej adaptacji do świata online i działania w szeroko pojętym digitalu. Chodzi o rekrutację i sposób przyjęcia nowych pracowników, ale też komunikację kryzysową z zespołem narażonym na skutki epidemii.
Problem ten zauważyła agencja Employer Branding Institute, która zapoczątkowała akcję #RazemŁatwiej. W jej ramach uruchomiono telefon wsparcia. Podczas konsultacji specjaliści doradzają klientom, jak zmodyfikować dotychczasowe działania, aby dostosować je do obecnych warunków.
Kiedy zaczął się ten chaos związany z koronawirusem okazało się, że pracodawcy potrzebują zupełnie innej pomocy, mają zupełnie inne problemy. I zaczęliśmy się wsłuchiwać w to, czego oni tak naprawdę potrzebują i w jakich znaleźli się sytuacjach
- tłumaczy Magdalena Pilarska z Employer Branding Institute.
Platforma uConnect.pl
Nie tylko pracodawcy, ale również pracownicy coraz silniej odczuwają skutki epidemii. Martwią się o zdrowie swoje i najbliższych, coraz ciężej znoszą izolację. Do tego dochodzą obawy o konieczność poszukiwania nowej pracy, zdalną szkołę, sprawy urzędowe czy oszczędności. Czasy są niepewne i coraz więcej osób potrzebuje doradztwa, a często nie ma skąd go zaczerpnąć. Dlatego w ramach akcji #RazemŁatwiej powstała specjalna platforma uConnect.pl , która ma ich wspierać.
Pomyśleliśmy, że znajdziemy sposób na to, żeby dać ludziom miejsce, w którym mogą otrzymać rzetelne wsparcie w różnych kategoriach - od doradztwa zawodowego po wsparcie psychologiczne czy doradztwo finansowe. To wszystko jest możliwe dzięki grupom tematycznym moderowanym przez ekspertów z tych dziedzin
- podkreśla Magdalena Pilarska.
Platforma daje również możliwość umówienia się na spotkania indywidualne z ekspertami.
Platforma jest i funkcjonuje. Mamy zebraną grupę ekspertów, która jest gotowa do działania
- zapewnia.
Docelowo platforma będzie dostępna dla wszystkich. Na razie skorzystać z niej mogą pracownicy firm, które zgłoszą się do Employer Branding Institute.
Zobacz też:
- Wakacje kredytowe. Podczas epidemii koronawirusa banki zawieszają spłaty kredytów
- Jak zrobić karierę w Internecie? Praktyczne porady dla przyszłych influencerów
- Obniżki w czasie epidemii. Kiedy pracodawca może obciąć pensję?
Autor: Anna Korytowska