Jak zachęcić młodych ludzi do rejestrowania się w Bazie DKMS?

„Biała jak mleko, czerwona jak krew” to film opowiadający, jak młodzi ludzie mierzą się z tematem białaczki. Włoski komedio-dramat na długie tygodnie zagościł w dziesiątce najlepszych filmów we Włoszech i zachęcił wielu Włochów, by zgłosili się do Bazy Dawców Komórek Macierzystych. Teraz film wchodzi na polskie ekrany kin studyjnych. Czy spotka się z takim samym odbiorem i tym samym zwiększy świadomość dawstwa szpiku? Jak jeszcze można zachęcić młodych ludzi do rejestrowania się w bazie DKMS? Z prowadzącymi Dzień Dobry TVN porozmawiała Dorota Wójtowicz-Wielgopolan z Fundacji DKMS i Norbert Rękawek, licealista, który został zarejestrowany, jako 5 milionowy dawca.

Autor: Redakcja Dzień Dobry TVN

Źródło: Dzień Dobry TVN

podziel się:

Pozostałe wiadomości