Popularna sieć zwróci pieniądze za wadliwe produkty. "Dotarły do nas informacje o przypadkach ich pęknięcia"

Sklep, covid
Hispanolistic/Getty Images
Ikea wystosowała apel do swoich klientów. Sieć prosi o zwrot i nieużywanie misek, talerzy i kubków z serii HEROISK i TALRIKA. Towar zostanie wycofany ze sklepów.

Ikea apeluje do klientów o zwrot towaru

Okazało się, że kubki, miski i talerze z serii TALARIKA i HEROISK zostają wycofane ze sprzedaży. Ikea prosi swoich klientów o nie używanie ich ze względu na możliwość np. poparzenia. - Bezpieczeństwo jest najwyższym priorytetem dla IKEA, dlatego podejmujemy środki ostrożności i wycofujemy z rynku miski, talerze i kubki z serii HEROISK i TALRIKA, ponieważ mogą pęknąć i spowodować oparzenia wywołane kontaktem z ich gorącą zawartością. Wszystkie nasze produkty przechodzą testy i są zgodne z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa. Pomimo to dotarły do nas informacje o przypadkach ich pęknięcia - czytamy w komunikacie.

Zdjęcia wycofanych produktów znajdują się na stronie ikea.com.

Ikea zwróci pieniądze

Wadliwe produkty można oddać w każdym sklepie. Co więcej klienci mają gwarancję zwrotu kosztów. Nie jest potrzebny nawet dowód zakupu, np. paragon.

Zobacz wideo: Jakie meble na taras i balkon są najmodniejsze?

>>> Zobacz także:

Sprzedali dom, by podróżować po świecie. "Teraz staramy się żyć bez planu"

Polska wioska w Brazylii. "Tam wszystko jest piękne, wyidealizowane"

Dorota Szelągowska pierwszy raz o rozstaniu z mężem. "Powiem to ten jeden raz"

Autor: Daria Pacańska

podziel się:

Pozostałe wiadomości