Moda i Uroda

Lifespiracja zaczyna się tutaj! Pierwsze efekty międzynarodowego konkursu Lifespiration Starts Here

Moda i Uroda

Autor:
Adrianna
Kowalczyk
mat. prasowe Answear inspiruje w nowej kampanii

Jesienią Answear inspiruje nową kampanią i towarzyszącym jej konkursem fotograficznym Lifespiration Starts Here. Zobacz, co uskrzydla innych i skąd czerpią oni radość do życia, motywację do działania i chęci do spełniania marzeń.

Lifespiration Starts Here – Answear inspiruje w nowej kampanii

Od października Answear pokazuje, że nie jest jedynie sklepem z modą, hipnotyzując widzów nowym spotem i prezentując na swoich stronach, oprócz sukienek czy obuwia, moc inspiracji (https://answear.com/k/ona/obuwie/kozaki-i-botki). W ramach strategii Lifespiration Starts Here Answear staje się miejscem lifespiracji, czyli inspiracji do życia na własnych zasadach. Tym samym pokazuje gotowe rozwiązania na ciekawsze, odważniejsze i jeszcze bardziej aktywne życie. Wchodzi w dialog z kobietami, które teraz stają się główną grupą klientów i poprzez swoje pasje, życie, działalność prezentują wszystkie wartości marki. Są pełne lifespiracji, wyznaczają własne zasady gry, emanują kobiecością odmienianą przez wszystkie przypadki, udowadniając, że można mieć różne oblicza.

Inspiruj siebie i innych!

Pełen emocji spot to nie wszystko, co ma do zaoferowania Answear.com. Wraz z odświeżoną strategią na stronie sklepu pojawiły się inspirujące treści, zmianie uległ także wygląd i zawartość bloga zwanego teraz Journalem, a już wkrótce asortyment Answear powiększy się o produkty z kategorii „lifestyle”.

Jako marka chcemy zachęcać do poszukiwania, inspirować i podpowiadać nie tylko w obszarze mody. Chcemy być blisko naszych fanów i klientów, i wraz z nimi tworzyć preteksty do szeroko pojętej aktywności: sportowej, artystycznej czy rozwojowej. Moda jest elementem uzupełniającym nasze życie i traktujemy ją jako dopełnienie tego, co na co dzień robimy i czemu oddajemy się w całości

Konkurs fotograficzny Lifespiration Starts Here

Co więcej, marka pragnie zachęcić do czerpania inspiracji i inspirowania innych – służył temu międzynarodowy konkurs fotograficzny Lifespiration Starts Here trwający do końca listopada. Jego zasady są proste: wystarczy zrobić zdjęcie lub stworzyć video prezentujące swoje lifespiracje i motywacje: w pracy, w domu, w podróży, w wolnym czasie… wszędzie. Prace konkursowe każdy uczestnik umieszcza na swoim profilu na Instagramie, dodając hasztag #lifespirationstartshere.

Answear inspiruje w nowej kampaniiLifespiration Starts Here, konkurs Answear
mat. prasowe

5000 zł – tyle dokładnie wynosi główna nagroda w konkursie Answear Lifespiration Starts Here. Firma przygotowała także dodatkowe upominki, czyli 2 bony na zakupy o wartości 500 zł oraz 5 bonów wynoszących 200 zł. Szczęśliwców wyłoni międzynarodowe jury złożone z wyjątkowych, spełnionych, pełnych pasji kobiet – ekspertek z całej Europy. Wśród nich jest dziennikarka i gwiazda TV, założycielka fundacji wspierającej prawa kobiet na Ukrainie Polina Nenia, kapitan drużyny gimnastyczek, która w tym roku wywalczyła złoty medal na Igrzyskach Olimpijskich w Tokio Simona Dyankowa, finalistka "Bake Off Ale Ciacho", mistrzyni słodkich wypieków Agata Stankiewicz oraz fanka fotografii i dobrego designu, Art. Director Answear.com Urszula Sulej-Cholewa. Przed jury trudne zadanie – do tej pory na konkurs wpłynęło już kilka tysięcy zdjęć, z których ekspertki wybiorą te najbardziej kreatywne, inspirujące i pełne emocji. Już teraz możesz je podziwiać, choćby na stronie i na blogu Answear oraz na Instagramie, wyszukując hasztag #lifespirationstartshere. Jest bardzo inspirująco, a profesjonalizm i jakość konkursowych prac zaskoczyła nawet organizatorów.

Answear.com - sklep ze światowymi markami

Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 400 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce, m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 10 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.

Autor:Adrianna Kowalczyk

Źródło zdjęcia głównego: mat. prasowe

Pozostałe wiadomości