Inspiracje

10 lat minęło tak szybko! Okrągłe urodziny polskiej marki Answear.com

Inspiracje

Aktualizacja:
Projekt bez tytułu (39).jpg (4)

Czy wiesz, że znany polski sklep z modą online świętuje swoje 10. urodziny? Stawiając na internetowe zakupy być może nie zastanawiasz się, jakie historie kryją się za konkretnym sklepem, a bywa naprawdę interesująco. Poznaj ciekawostki dotyczące działalności Answear.com i sprawdź, co zadecydowało o jego sukcesie.

Jak Answear świętuje swoje urodziny?

Radosne świętowanie czas zacząć! Answear.com świętuje okrągłe, 10. urodziny – dokładnie w 2011 r. wystartował pierwszy polski sklep multibrandowy, który od początku wzbudził zainteresowanie Polaków. Klienci docenili go za szybką realizację zamówień, darmową dostawę i zwrot czy dostęp do prawie 100 modowych marek na wyciągnięcie ręki - dekadę temu oferta sklepu była naprawdę różnorodna, a rozwiązania innowacyjne, jak na polski e-commerce.

Dziś Answear dostarcza ubrania damskie i męskie, obuwie i akcesoria nie tylko Polakom, ale także mieszkańcom 6 innych państw Europy Środkowo-Wschodniej, od 2014 r. wkraczając na kolejne rynki. Sklep zdążył także zadebiutować na warszawskiej GPW, rozbudować swoje centrum logistyczne i zrealizować szereg głośnych kampanii.

Po intensywnej pracy czas na chwilę przyjemności, choć tej zażyją głównie klienci i fani sklepu, na których czeka szereg urodzinowych atrakcji.

Na uwagę zasługują przede wszystkim limitowane kolekcje znanych marek Hugo i Guess stworzone wyłącznie dla Answear.com – w propozycjach brandów znajdują się klasyki z wyrazistym logo oraz komfortowe zestawy ubrań dla kobiet i mężczyzn w minimalistycznym stylu. Niespodziankę przygotował także answear.LAB, który 10. urodziny sklepu uczci wyjątkową kolekcją sygnowaną przez Paulinę Krupińską .

Nadal za mało wrażeń? Dzięki urodzinowemu konkursowi możesz spełnić swoje mniejsze i większe marzenia: wygrać wyjazd o wartości 5000 zł lub bony na zakupy. Więcej informacji o urodzinowych atrakcjach znajdziesz także na blogu.

Czego nie wiesz o Answear.com?

Answear.com to nie tylko odzież, modne dodatki, obuwie damskie i męskie – sklep może się pochwalić różnymi aktywnościami, osiągnięciami i ciekawymi rozwiązaniami, choćby bezpłatną usługą Personal Shoppera, który oferuje Ci porady modowe i pomaga w zakupach.

Od początku istnienia firma stawia na własne studio foto-video, które każdego dnia fotografuje setki nowych produktów, abyś mógł zobaczyć i ocenić każdy detal. Answear robi wszystko, by stać się samowystarczającym przedsiębiorstwem, dlatego dysponuje zespołem stylistów, zapleczem developerów, kupców, grafików i marketingowców, wreszcie, własnym centrum logistycznym. To właśnie tam, na 40 000 m2 realizowane są zamówienia spływające ze wszystkich rynków.

Co ciekawe, w 2019 r. firma w ciągu jednej nocy zorganizowała przeprowadzkę magazynu do nowej lokalizacji – była to największa akcja logistyczna w jej historii, podczas której 50 tirów wykonało 150 kursów pomiędzy obydwoma magazynami, aby sprawnie przewieźć 4500 palet z ponad 2 milionami produktów.

Answear lubi nie tylko logistyczne wyzwania – firma od lat organizuje konkursy dla utalentowanych osób, które pragną rozpocząć karierę w branży fashion, aktywizuje swoich fanów, np. poprzez międzynarodowy konkurs fotograficzny #Catch The Moment oraz udziela się charytatywnie – wspierając domy dziecka. Od kilku lat działa na rzecz świadomego konsumpcjonizmu i odpowiedzialnej mody, umożliwiając oddanie nienoszonych ubrań praktycznie bez wychodzenia z domu. Do tej pory w ramach akcji Wear & Share zebrano prawie 14 ton tekstyliów, które zyskają nowe życie.

To nie koniec! Przed marką jeszcze wiele wyzwań, niesamowitych projektów i debiutów w kolejnych krajach – jesteśmy ciekawi, co przyniesie następne 10 lat. - Myślę, że umocnimy się na pozycji jednego z liderów rynku w Europie Środkowo-Wschodniej, z bardzo dobrą ofertą produktową, świetnym serwisem, dużą ilością klientów i uwielbianymi przez nich markami, również własnymi – mówi Krzysztof Bajołek, założyciel i prezes zarządu Answear.com.

mat. prasowe

Autor: Adrianna Kowalczyk

Pozostałe wiadomości