Gwiazdy

Nowa odsłona marki TOUS. "Chcemy przekazać ludziom, żeby byli odważni i wyraziści"

Gwiazdy

Przełom w 100-letniej tradycji

Marka TOUS przechodzi ewolucję i prezentuje odmienione logo, estetykę i język wizualny. To nowy kierunek rozwoju, w którym twórcy koncentrują się na kreatywności oraz wyrażaniu siebie. Biżuteria osadzona w najnowszych trendach ma być kluczowym elementem uzupełniającym codzienne stylizacje. Kamera Dzień Dobry TVN była obecna na imprezie, gdzie goście świętowali nową odsłonę marki.

TOUS w nowej odsłonie

Marka TOUS w 2020 roku świętowała 100-lecie istnienia. Wtedy też przyjęła odważne cele na przyszłość, by przejść transformację i jeszcze bardziej zagłębić się w świat mody. Aby podkreślić znaczenie ewolucji marki TOUS, odświeżono logo, które pozostawało w niezmienionej formie od lat 90. Nowa wersja to mocny i solidny projekt typograficzny o zaokrąglonych kształtach. Rebranding dotyczy również estetyki. Zgodnie z nowym językiem wizualnym ewolucję przeszedł także miś TOUS, który za sprawą nowego, trójwymiarowego projektu staje się źródłem inspiracji.

W dzisiejszych czasach oryginalne stylizacje i efektowna biżuteria przestają być kojarzone tylko z wielkimi wydarzeniami - są już częścią codzienności. Za pomocą mody wyrażamy siebie i manifestujemy naszą kreatywność. To właśnie na tym koncentruje się ewolucja TOUS. Nowe kolekcje zaczną pojawiać się częściej, dzięki czemu biżuteria będzie nawiązywała do najnowszych trendów. Kolczyki, naszyjniki, bransoletki i inne dodatki staną się kluczowym elementem dopełniającym codzienne stylizacje. Firma, bazując na swoim dziedzictwie jubilerskim, ośmiela się bawić nowymi materiałami, które pozwalają na wprowadzenie różnej tekstury i koloru.

Event marki TOUS

Marka TOUS zaprosiła wielu gości, w tym znane gwiazdy, do wspólnego świętowania rebrandingu. Event zorganizowano w niebanalnej lokalizacji - podziemnym parkingu w samym sercu Warszawy. Podczas wydarzenia pojawiły się stanowiska do piercingu oraz studio stylizacji paznokci. Nie mogło zabraknąć również dobrej muzyki, dlatego na scenie zaśpiewał Smolasty. W Dzień Dobry TVN zobaczyliśmy relację z tego przyjęcia.

- Event jest bardzo kreatywny. (...) Na pewno jest to bardzo przemyślana impreza. Widać, że to wszystko jest bardzo spójne - przyznała Roksana Węgiel, wokalistka.

Alicja Chudoba, Marketing Manager TOUS, opowiedziała o nowych celach firmy. - Jest miejsko, jest stylowo, jest bardzo odważnie. Myślę, że przede wszystkim to charakteryzuje naszą kampanię. TOUS będzie odważny i kreatywny. Będzie zachęcał do zabawy stylem i do zabawy modą. Głośno będziemy mówili o tym, że chcemy przede wszystkim wyrazić siebie poprzez biżuterię, poprzez to, w jaki sposób ją nosimy na co dzień - podkreśliła Chudoba.

Z kolei Rosa Tous, wiceprezes marki TOUS, przyznała, że rebranding jest wyjątkowym i historycznym momentem.

- Działamy już 100 lat, a przed nami kolejne 100. Poprzez to, co robimy, chcemy przekazać kobietom, ludziom, żeby byli odważni, żeby byli wyraziści. Chcielibyśmy nawiązać też relację z młodymi ludźmi. Mówimy: "Hej! Jesteśmy! Popatrzcie na nas, może coś u nas znajdziecie" - wskazała Rosa Tous.

Zdaniem Roksany Węgiel TOUS dotrze teraz do nowej grupy odbiorców - Myślę, że ta marka będzie teraz jeszcze lepiej odbierana przez młode osoby - powiedziała wokalistka.

Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.

Zobacz także:

Źródło zdjęcia głównego: Artur Zawadzki/East News

Pozostałe wiadomości