Kim Kardashian wypuściła bieliznę ze sztucznymi włosami łonowymi. Kit czy marketingowy strzał w dziesiątkę?

Kim Kardashian
Kim Kardashian
Źródło: Jason Howard/Bauer-Griffin/Getty Images
Kim Kardashian znów zaskakuje świat mody i social mediów, wypuszczając majtki z "futerkiem" imitującym włosy łonowe. Produkt, który wywołał burzę komentarzy, szybko zniknął z półek, pokazując, że kontrowersja sprzedaje się doskonale.
Julia Wieniawa pierwszy raz wystąpiła z siostrą. "Też ma marzenia, żeby wejść w świat aktorski"
Materiał promocyjny
Julia Wieniawa pierwszy raz wystąpiła z siostrą. "Też ma marzenia, żeby wejść w świat aktorski"
Najbardziej rozpoznawalna polska kampania świąteczna znów wraca.
Kluczowe fakty:
  • Kim Kardashian wypuściła majtki z przyczepionymi sztucznymi włosami łonowymi w ramach marki Skims.
  • Produkt wart 42 dolary (około 154 złote) wywołał falę kontrowersji i szybko się wyprzedał.
  • Internauci komentują produkt różnorodnie, od niedowierzania po uznanie za skuteczny marketing.

Kontrowersje i innowacje w modzie – Kim Kardashian zaskakuje kolejnym krokiem

Kim Kardashian, która zyskała sławę zaczynając u boku Paris Hilton, nie przestaje zaskakiwać świata mody swoimi nietuzinkowymi pomysłami. Jej marka Skims, znana z innowacyjnych rozwiązań w bieliźnie modelującej sylwetkę, teraz poszła o krok dalej, oferując majtki z przyczepionymi sztucznymi włosami łonowymi. Jak podkreśla celebrytka w spocie promocyjnym: "Twój dywan może mieć dowolny kolor". To nowe podejście do bielizny spotkało się z ogromnym zainteresowaniem, a produkt wart 42 dolary już zdążył się wyprzedać.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:

DD_20250618_Bielizna_napisy
Bielizna do zadań specjalnych - napisy
Źródło: Dzień Dobry TVN

Reakcje internautów są skrajne. "Kim, wszystko z tobą ok?", "Mogę sama wyhodować takie w 48 godzin", "Już się wyprzedały. Dlaczego?", "Nawet nie próbuj, Kim. Dopiero co wydałam fortunę na laserową depilację. Nie przywracamy buszu!", "Świetny marketing. Sprawi, że ludzie będą gadać o Kim i jej marce", "To nie jest 1 kwietnia…".

Skims – marka, która nie boi się prowokacji i zdobywa rynek

Marka Skims, założona przez Kim Kardashian w 2019 roku, szybko zdobyła uznanie jako lider w dziedzinie bielizny modelującej. Dzięki współpracom z wielkimi firmami i nawet amerykańską reprezentacją olimpijską, marka utrzymuje silną pozycję na rynku. Jednak nie wszystkie pomysły spotykają się z aprobatą – w tym roku Kim wprowadziła m.in. staniki z kolczykami w sutkach oraz opaski modelujące twarz, które wywołały falę żartów i krytyki.

Teraz kontrowersyjne majtki ze sztucznym owłosieniem łonowym tylko potwierdzają, że Kim doskonale rozumie mechanizmy marketingu, bo nawet negatywne opinie generują zainteresowanie. "Kim jest już modową wizjonerką, czy za chwilę wejdzie Szymon Majewski z kamerą 'Mamy cię'?" – zapytała retorycznie jedna z osób komentujących sprawę, podkreślając, że granica między modą a żartem coraz bardziej się zaciera.

Zobacz także:

podziel się:

Pozostałe wiadomości