Materiał promocyjny

Aromaty spożywcze

Rynek produktów spożywczych to dla zwykłego konsumenta dżungla. Co wybrać, co jest lepsze, bardziej wartościowe i zdrowsze? Towar na półkach kusi nie tylko wyglądem, ale i zapachem. Można powiedzieć, że w pierwszej kolejności jemy nosem. Gościem DDTVN był Jan Stradowski, szef działu nauki "Focus", Joanna Czerniawska- Far, psycholog oraz Łukasz Dzieran, Jan Nawrocki i Aneta Kopiczko z Chemicznego Koła Naukowego "Flogiston".

Jaką rolę odgrywa węch przy wyborze produktów spożywczych? Dlaczego coraz więcej produktów przestaje mieć cokolwiek wspólnego z prawdziwą żywnością? Czy producenci informują o używaniu sztucznych zamienników? Czym jest aromamarketing?

Autor: Katarzyna Chrzanowska-Kozioł

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości