Artykuł z cyklu ''Miłe wieści'' strona główna cyklu
Miłe wieści

Trzy rzeczy, które możesz zrobić o poranku, by twój dzień był udany 

poranek

Moyo Studio/GettyImages

Miłe wieści

Trzy rzeczy, które możesz zrobić o poranku, by twój dzień był udany 

poranek

Moyo Studio/GettyImages

Dźwięk budzika przyprawia was o dreszcze, a myśl o wyjściu z ciepłego łóżka od samego rana psuje humor? Dobrze znamy to uczucie. Są jednak sposoby, dzięki którym wasz dzień będzie nie tylko udany, ale również i efektywny. Zobaczcie co zrobić, by od samego rana na waszej twarzy zagościł uśmiech. 

Medytacja o poranku

Poranki bywają ciężkie zwłaszcza w tygodniu, gdy wiemy, że w pracy czeka nas mnóstwo obowiązków i trudnych zadań. Stres nie jest naszym sprzymierzeńcem, dlatego dla lepszego samopoczucia polecamy medytacje. Dlaczego? Chwila relaksu pozwoli nam wyciszyć negatywne myśli, złapać dystans i zacząć nowy dzień z uśmiechem na twarzy. Nieważne, czy wasz poranek zaczyna się o 6, czy o 9, medytacja jest dobra o każdej godzinie. Zaraz po wstaniu otwórzcie więc okno, przygotujcie matę lub dywanik i usiądźcie wygodnie na ziemi. Pamiętajcie jednak by zaczynać od małych kroków. Jeśli wasza przygoda z medytacją dopiero się zaczyna, z pewnością wystarczy 10-minutowa sesja głębokich wdechów. Te kilka minut sprawi, że wyciszycie swój umysł, zwiększycie odporność na stres, a co za tym idzie, pozytywnie nastoicie się na resztę dnia.

Zimne prysznice 

Zimne prysznice to znakomity sposób na zastrzyk pozytywnej energii. Uwaga, propozycja ta skierowana jest do nieco bardziej odważnych osób. Na samą myśl o wskoczeniu pod lodowatą wodę robi nam się zimno. Jak się jednak okazuje, metoda ta potrafi zdziałać cuda. Takie kąpiele nie tylko poprawiają nasze samopoczucie i doprowadzają do euforii, ale także wzmacniają naszą odporności, ujędrniają skórę i pomagają w odchudzaniu. Co więcej, zimna woda przyspiesza również metabolizm, a także stymuluje krążenie krwi w całym ciele. To, co najważniejsze, po lodowatym prysznicu nie ma mowy o senności. Żadna kawa nie postawi was tak szybko na nogi, jak kilka minut spędzonych pod zimnym strumieniem. Dotlenienie organizmu, pobudzenie i endorfiny, to trzy rzeczy, dzięki którym wasz dzień już na starcie będzie znacznie lepszy.

Czas dla siebie to podstawa

Praca, praca i jeszcze raz praca. W dobie pandemii powoli zaciera się granica między życiem osobistym a biurowym. Ważne więc, aby umiejętnie wykorzystać swój czas i oddzielić przestrzeń na wypoczynek. Jeśli w ciągu dnia ciężko wam wygospodarować, chociażby godzinę na własne czynności, polecamy zrobić to rano. Wystarczy, że nastawicie budzik godzinę wcześniej, a wasz plan dnia od razu zacznie inaczej się kształtować. Tuż po przebudzeniu bez pośpiechu zdążycie poczytać ulubioną książkę, czy posłuchać podcastu w towarzystwie aromatycznej kawy i delikatnych pralinek Milka Moments. Dla bardziej energicznych polecamy także włączyć playlistę, która na dzień dobry porwie was do tańca. 

mat. prasowe 


Zobacz także:

Chiński Nowy Rok pod patronem Metalowego Bawołu. Komu przyniesie szczęście?

Szczęście do związków mamy zapisane w genach. Decyduje konkretna mutacja

Karolina Ferenstein-Kraśko pokazała zdjęcie z sypialni: "Sobotni poranek z mężem"


Artykuł sponsorowany
Co sądzisz o tym artykule?
60
7
Wybrane dla Ciebie
Komentarze
0