Ćwiczenia na uda nie są trudne i można wykonywać je w domu. Idealnym treningiem na smukłe nogi jest jazda na rowerze, która spala tkankę tłuszczową i likwiduje cellulit. Dieta powinna opierać się na produktach sezonowych i świeżych. Jakie ćwiczenia na uda są najlepsze? Jak schudnąć z ud i łydek?

Uda to ta część ciała, której panie poświęcają szczególną uwagę, z racji tego, iż ćwiczenia nie tylko mają na celu zrzucenie zbędnej tkanki tłuszczowej, ale pozbycie się nieestetycznego cellulitu. Jak schudnąć z ud szybko i skutecznie ? Najlepiej stosując zasady zaprezentowane przez nas. Ćwiczenia na uda nie są skomplikowane i z powodzeniem można wykonywać je w domu. Należy pamiętać, że tylko w połączeniu z odpowiednią dietą przyniosą oczekiwane efekty. Istotna, jak w przypadku każdej aktywności fizycznej, jest konsekwencja i systematyczność wykonywanych ćwiczeń.

Więcej:

Jak schudnąć z ud - złote zasady

Smukłe i jędrne uda to efekt, na który składa się kilka bardzo ważnych czynników. Stosowanie się do nich wszystkich to gwarancja powodzenia założonego planu szczupłych ud. Zatem jak schudnąć z ud ?

  • Pij 3 litry wody dziennie.
  • Jedz świeże i sezonowe potrawy, wybieraj chude mięso, jedz bardzo dużo warzyw, garść owoców dziennie, zrezygnuj z produktów przetworzonych i słonych.
  • Roluj się - przed i po każdym treningu. Masz wówczas pewność, że Twoje mięśnie zostały dobrze rozgrzane, a ćwiczenia przyniosą efekty. Rolowanie uchroni Cię przed kontuzjami.
  • Regeneruj się i śpij.
  • Ćwicz systematycznie i urozmaicaj treningi.

Jak schudnąć z ud szybko i skutecznie?

Jak schudnąć z ud szybko i skutecznie to pytanie trapiące wiele kobiet w różnym wieku. Co zrobić, by schudnąć z ud i by efekty pozostały na długo?Uda to partia ciała, na której dosyć szybko widać efekty treningów. Regularne ćwiczenia widać na pięknie zarysowanych mięśniach. Nogi również bardzo łatwo ćwiczyć - ćwicząc inne partie ciała zmuszamy je do pracy. Treningi powinny być urozmaicone, by nie przemęczać jednej partii mięśni. Warto wprowadzić do swojego planu ogólne ćwiczenia wydolnościowe, które będą angażować całe ciało do ćwiczeń, a w efekcie wysmuklać je.

Jak schudnąć z ud - ćwiczenia

Burpees czyli tzw. “padnij powstań” - ćwiczenie na wydolność i wytrzymałość, to jeden z najlepszych treningów dla całego ciała. Spala tkankę tłuszczową, wzmacnia serce, usprawnia układ krwionośny, podnosi odporność organizmu. Ćwiczenie bazuje na wydolności oddechowej, ale też na nogach. To bowiem siła mięśni nóg odgrywa w nim duże znaczenie. Już po kilku powtórzeniach, będziemy wiedzieli w jakiej kondycji są nasze nogi i cały organizm. Ćwiczenie należy wykonywać na zasadzie zwiększania ilości powtórzeń w zależności od stopnia zaawansowania. Najlepiej wykonywać je rano, świetnie pobudza i działa lepiej niż kawa.

Bardzo dobrym ćwiczeniem na nogi, które rozprawi się z cellulitem i tkanką tłuszczową na naszych nogach jest jazda na rowerze . Regularne przejażdżki wzmacniają mięśnie ud i napinają skórę w tej partii ciała. Uda stają się mocniejsze, smuklejsze i jędrne. Alternatywą dla roweru jest bieganie lub marszobiegi.

Co dać dziecku zamiast batona?

Ćwiczenia na uda również możemy wykonywać w domu. Jednym ze skutecznych ćwiczeń na uda ale też angażującym brzuch jest ćwiczenie z piłką . Należy położyć się na plecach. Między stopy chwycić piłkę i nie odrywając odcinka lędźwiowego od podłogi unosić ją na wyprostowanych nogach ku górze.

Na smukłe nogi skuteczne są tzw. nożyce . Ćwiczenie to angażuje mięśnie brzucha i ud. Warto również sięgnąć po gumy oporowe, z którymi możemy ćwiczyć wytrzymałość, siłę a także rozciąganie wybranej partii ciała.

Jak schudnąć z ud? Dieta to podstawa

Dieta powinna być uzupełnieniem podjętego planu treningowego i pomagać w szybszym osiągnięciu efektów, jeśli zastanawiamy się nad tym, jak schudnąć z ud bez ćwiczeń . Podstawą jest picie dużych ilości wody, która przyspiesza usuwanie toksyn z organizmu i reguluje metabolizm. Należy wyeliminować spożywanie produktów wysoko przetworzonych, które bogate są w szkodliwą sól i konserwanty. Na ich miejsce należy wprowadzić warzywa, chude mięso i nabiał . Latem i wiosną w diecie nie powinno zabraknąć produktów sezonowych, zimą i jesienią kiszonek.

W diecie nie powinno zabraknąć białka, które jest składnikiem budulcowym dla mięśni. Bardzo dużą ilość owoców należy zmniejszyć na rzecz warzyw tak, aby nad węglowodanami przeważały witaminy i składniki mineralne. Z diety powinno całkowicie zniknąć białe pieczywo. Nadmuchane pszenne bułki to puste kalorie, które należy zmienić chociażby pieczywem razowym. Po wykonaniu wszystkich zaleceń niejedna kobieta da receptę przyjaciółce, jak schudnąć z ud 10 cm , a przy tym dobrze się czuć i nie być wyczerpaną.

Co sądzisz o tym artykule?
72
8
Wybrane dla Ciebie
Komentarze
0