Nancy Daniels - kobieta, która wie wszystko o telewizji

Discovery to jeden z najpopularniejszych kanałów telewizyjnych, który przez 24 godziny dziennie emituje filmy i programy popularnonaukowe, historyczne oraz przyrodnicze. Dziś w naszym studio gościmy Nancy Daniels, Chief Brand Officer - Discovery & Factual Discovery Networks - US Division, która o Discovery, ale też w ogóle o telewizji, wie wszystko: "Chcemy dostarczać ludziom treści, które chcą oglądać niezależnie od w jaki sposób to robią"

Discovery. Pasja, przygody, możliwości

Discovery zachęca do rozwijania pasji i przeżywania przygód, uświadamiając, że świat jest olbrzymią przestrzenią, pełną wspaniałych możliwości, a życie za krótkie, by spędzać je biernie. Są tu i historie z życia ludzi, jak i programy dotyczące m.in. inżynierii, motoryzacji, ciekawych form spędzania wolnego czasu. Dużą popularnością cieszą się serie poświęcone magii czy sztuce przetrwania. Do najchętniej oglądanych serii należą Szkoła przetrwania, Pogromcy mitów czy Fani czterech kółek. 

Zobacz też: Gok Wan - znany stylista pomoże Polkom wybrać suknie ślubne >>> 

Anna Kalczyńska:

Jako telewizja walczymy z internetem, to nowe wyzwanie, z którym musimy się dzisiaj zmierzyć. W jaki sposób Discovery stawia czoła temu wyzwaniu?

Nancy Daniels:

To nie jest walka. Jesteśmy jednym wielkim ekosystemem. Ludzie chcą oglądać telewizję w różny sposób, chcą mieć dostęp do treści. Pracujemy nad tym jak dostarczyć ludziom treść, żeby mogli oglądać ją kiedy chcą i jak chcą. Mamy Discovery GO, dzięki któremu można oglądać cokolwiek chcemy, kiedykolwiek chcemy. Chcemy dostarczać ludziom treści, które chcą oglądać niezależnie od w jaki sposób to robią. 

Co zdaniem Nancy Daniels jest najbardziej emocjonujące w telewizji

Pracując w telewizji, mamy możliwość dzielenia się ze światem tym, co robimy. W ten sposób mamy wpływ na świat. 

Zobacz też: Wystartował "Forbes Women" Polska - platforma dla kobiet sukcesu >>> 

Co zobaczymy w Discovery tego lata?

Shark Week

Wielką rzeczą w Discovery, zwłaszcza w USA, będzie Shark Week - ludzie uwielbiają takie programy. Ludzie uwielbiają rekiny, ale też się ich boją. Jest w nich coś mistycznego, coś tajemniczego. Rekiny są nieprzewidywalne i piękne.

Lądowanie na Księżycu

Tego lata obchodzimy też pięćdziesiątą rocznicę lądowania człowieka na Księżycu. Nad programem poświęconym temu wydarzeniu pracujemy między innymi z NASA. Zajrzeliśmy do ich archiwów i chcemy to pokazać.

Zobacz też: Janachowska, Gessler, Szelągowska. Gwiazdy na konferencji TVN Discovery >>> 

Autor: Anna Kobyłka

podziel się:

Pozostałe wiadomości