Materiał promocyjny

Każdy może przyłączyć się do akcji TVN "Pomagajmy sobie". Kiedy oglądać charytatywny blok reklamowy?

Akcja #TVNPOMAGAJMYSOBIE
Tuż przed świętami TVN organizuje akcję "Pomagajmy sobie". 12 grudnia na kanale stacji transmitowany będzie blok reklamowy, a wszystkie środki z jego emisji przeznaczone zostaną na obiady dla osób potrzebujących oraz na pomoc dla restauratorów, którzy w czasie pandemii odnieśli ogromne straty. "Im więcej osób zasiądzie przed ekranami telewizorów, tym więcej ciepłych posiłków trafi do potrzebujących" - zachęca Olivier Janiak.

Akcja TVN Pomagajmy sobie

W sobotę 12 grudnia, zaraz po zakończeniu "Faktów" telewizja TVN w ramach akcji "TVN. Pomagajmy sobie" wyemituje charytatywny blok reklamowy. Wszystkie wpływy z jego emisji zostaną przekazane na pomoc dla potrzebujących. Jak przyznali współorganizatorzy, akcja jest dwupłaszczyznowa. Dochód z bloku reklamowego pozwoli kupić posiłki osobom potrzebującym w całym kraju, podopiecznym fundacji TVN Nie jesteś sam, a także wesprze restauracje, które w związku z drugą falą pandemii mierzą się z trudnościami.

Dzięki akcji #TVNpomagajmysobie ciepłe posiłki trafią do najbardziej potrzebujących w całej Polsce. W dniach od 14 do 24 grudnia restauratorzy będą dostarczać obiady do organizacji charytatywnych wskazanych przez lokalne Banki Żywności w całej Polsce. Dostawa 24 grudnia obejmie również potrawy świąteczne na dni 25 i 26 grudnia.

Wy również możecie wesprzeć akcję. Jak? Już dziś, 12 grudnia wszystkich widzów zapraszamy przed telewizory. Ponadto na Facebooku Fundacji TVN "nie jesteś sam" ruszyła zbiórka pieniędzy.

Mechanizm działania jest bardzo prosty. Każdy z nas może się do tego projektu przyłączyć. Najłatwiejsza forma to po prostu obejrzeć z nami blok reklamowy tuż po "Faktach". Im więcej nas będzie, tym więcej posiłków trafi do potrzebujących, bo ludzi w trudnej sytuacji jest bardzo wiele. Oprócz tego można wysyłać SMS-y o treści POMAGAM, pod numer 7126

– powiedział Olivier Janiak.

T-Mobile niesie pomoc potrzebującym

Do pomocy potrzebującym dołączyły także duże firmy. Wśród nich m.in. T-Mobile. Jak przyznała Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska, nie wyobraża sobie, aby korporacja w tym roku nie brała udziału w akcji TVN-u.

- Mam nadzieje, że pobijemy rekordy po to, żeby pomóc jak największej liczbie osób – dodała pani Małgorzata Rybak-Dowżyk.

Ponadto firma T-Mobile zaangażowała do pomocy swoich pracowników. Każdy z nich może kupić magiczną różową bombkę na choinkę. Dochód z 6 tysięcy ozdób w całości przeznaczony zostanie na podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. Ponadto każdy z pracowników w takiej bombce może umieścić informację o swoim marzeniu charytatywnym, a organizatorzy w trakcie wielkiego finału wyłonią 50 z nich i zostaną one spełnione.

- Mam nadzieje, że wśród tych marzeń znajdą się takie, które pomogą i poszczególnym osobom i instytucjom i zwierzętom. Ta inicjatywa pokazuje, że przez wiele lat pomagania idziemy o krok dalej – powiedziała Anna Dec.

Fot: T-Mobile Polska

Nie oglądałeś Dzień Dobry TVN na antenie? Pełne odcinki znajdziesz w serwisie Player.pl

Zobacz także:

Brutalnie znęcał się nad dziećmi i je gwałcił. Usłyszał dożywocie

George Clooney ma problemy zdrowotne. Aktor drastycznie schudł i trafił do szpitala

Albinizm wśród zwierząt. "Nie ma wykluczenia, tego moglibyśmy się od nich uczyć"

Autor: Nastazja Bloch

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości