Jak podał portal Wirtualne Media program Dzień Dobry TVN znalazł się wśród liderów na rynku medialnym. Jak wynika z badań jesienią 2014 był najchętniej oglądanym programem śniadaniowym! Tym samym zdeklasował wszystkie inne rozrywkowe pasma poranne. Dziękujemy Wam za to, że jesteście z nami siedem dni w tygodniu.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września do 30 grudnia 2014 średnia oglądalność magazynu Dzień dobry TVN” (emisja siedem dni w tygodniu) wyniosła 580 tys. osób przy 12,64 proc. udziału w grupie 4+.

Wśród widzów w grupie komercyjnej pozycję lidera także osiągnął program Dzień Dobry TVN. W okresie od 1 września do 30 grudnia 2014 roku program oglądało 279 tys. widzów przy udziale wynoszącym 16,10 proc.

Źródło: Dzień Dobry TVN |
Co sądzisz o tym artykule?
67
6